niedziela, 22 lutego 2015

6. W co mam wierzyć ?

Po tym co powiedział przewodniczący, przeraziłem się. Zacząłem się zastanawiać, czy aby przypadkiem nie mówi prawdę. Może naprawdę, miał rację. A jeśli tak? A co jeśli naprawdę miał rację? Co jeśli uczucia Juna są... fałszywe? Co jeśli tak jest? Co jeśli... nie! To nie może być... Nie chce, aby uczucie, jego uczucie do mnie... to takie przyjemne, nie chcę stracić jedynej miłości mojego życia. Chce być z nim, chce, z całego serca chcę... Łzy powoli napływają mi do oczu z tej myśli, a ten kretyn nadal mnie trzymał. Niech mnie puści, bo jak mu...
- Oj, czyżby coś się stało - usłyszałem od niego. Chciałem go walnąć, tak szczerze mu przywalić i wykrzyczeć mu wszystko w twarz.
- Widzę, że zaczynasz mi wierzyć.
- Co N...nie. - odpowiedziałem zirytowany i odwróciłem głowę.
- Nie oszukasz mnie. Myślisz że możesz Hideo oszukać w uczuciach?
A więc tak ma na imię... jakby nie mógł od razu powiedzieć. Szczerze zacząłem się zastanawiać, czy tak nie jest. Trzeba przyznać, ze rzeczywistość jest przykra i szara, świat nie jest sprawiedliwy. Życie jest okrutne...
- Przemyśl to sobie. - dodał, puszczając moje ramię i odszedł. Pomasowałem je, bo trochę bolało, jeśli o to chodzi. Czarne ptaszysko ma siłę, a nawet ponad miarę, ponad miarę mojego kruchego ciała... popatrzyłem gdzieś w dal i westchnąłem.
- Nic ci nie jest ? - usłyszałem głos dziewczyny.
- Co Nie... wszystko w porządku.
- Nic ci nie zrobił ? - powtórzyła. ja tylko pokręciłem przecząco głowa i uśmiechnąłem się delikatnie, ale uśmiech szybko znikł z mojej twarzy. Dzwonek na lekcje znów zadzwonił. W tym samym czasie, wyrwał mnie z przemyśleń o uczuciach Juna. Nie chcę, aby jego uczucia były plastikowe jak lalka... takie nieprawdziwe... ale co, jeśli to jest prawda Co jeśli  ma rację...

~

Chwalić Pana Maćka , bo niestety ja leń nie miałam pomysłu a on tak miło mi napisał . xD
Ari~ga~to  . xD

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma za co xD Dla mnie to sama przyjemność XD Nie trza było pisać tego, że to ja pisłem :/ Ale miło xD

    OdpowiedzUsuń