poniedziałek, 12 marca 2018

Dokończmy to!

Mając tak dużą przerwę w prowadzeniu bloga nie mogę uwierzyć, że zdołałem żyć bez tworzenia i wymyślania nowych rzeczy. Niedawno powróciłem do starych czasów, przeglądając stare zdjęcia. Wśród moich 'dokumentów' sprzed co najmniej 4, może 5 lat znalazłem też login i hasło do bloga. Kiedy zobaczyłem co pisałem, zatęskniłem za tymi czasami. Autorka tego bloga, która powierzyła mi opiekę nad nim była jedną z moich ulubionych osób. Mam nadzieję, że jeśli wznowię chociaż trochę ten blog, to się odezwie. I że będziemy mogli tworzyć wszystko jeszcze raz. Dokończyć te opowiadanie.

Każdy musi sobie robić przerwę od pewnych rzeczy, a czasami je porzucić.

Ustanowiłem sobie cel, że przeczytam wszystko raz jeszcze i dokończę to opowiadanie, aby mogło cieszyć oczy.

Mam nadzieję, że odzyskamy kontakt :3




Pan Masiej ^.^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz